Açıklamada, “Bu satış büyümesi, önceki yıla kıyasla çok güçlü bir fiyat artışından kaynaklandı. Tüketici Markaları İş Birimi satışları ise 2023 mali yılında toplam 10.565 milyar euro olarak gerçekleşti ve satışlar organik olarak yüzde 6.1 oranında arttı” denildi. Henkel CEO’su Carsten Knobel ise şunları söyledi: “Zorlu piyasa koşullarına rağmen 2023’te büyüme stratejimizi istikrarlı bir şekilde ileriye taşıdık ve uygulanmasına da hız verdik. Çok güçlü organik satış büyümesi sağladık ve kârlılığı önemli ölçüde artırdık. Bu sayede, yılın başında yaptığımız öngörüyü aşmış olduk. Bu başarılı gelişme, Yapıştırıcı Teknolojileri ve Tüketici Markaları tarafından birlikte gerçekleştirildi.”
Related Posts
TCMB rezervleri geriledi
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'nın (TCMB) brüt rezervleri 15 Kasım haftasında 156,7 milyar dolara geriledi.
“Çin ucuz varlık sunuyor”
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Oaktree Capital Management eş başkanı ve kurucu ortağı Howard Marks, diğer yatırımcıların dünyanın en büyük…
Merkez Bankası’nın ilk faiz indirimini aralık ayında yapması bekleniyor
- Mehmet Karaman
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
TCMB'nin kasım ayında politika faizinin sabit tutulması ancak aralık ya da ocak ayında düşüşe geçilmesi…